Wat zijn de openingsuren?

Wij werken enkel op afspraak. U kan een afspraak inplannen via onze contact pagina. Heeft u vragen over herstellingen, zoals het vervangen van een band? Bekijk dan ook zeker ons Youtube kanaal. U kan er allerlei tutorial video’s terugvinden. Wie weet bent u zo al verder geholpen. 

Kan ik een factuur ontvangen om in te brengen binnen mijn bedrijf?

Mocht u een factuur wensen, gelieve ons uw bestelnummer en facturatiegegevens te bezorgen. Heeft u nog niet besteld? Zet dan uw facturatiegegevens mee bij de opmerkingen.

Hoe betaal ik met ecocheques?

Wij aanvaarden digitale ecocheques van Sodexo & Monizze. Edenred wordt helaas niet ondersteund door ons betalingsplatform. Papieren ecocheques kunnen wij ook niet aannemen.

Zijn de steps waterbestendig?

De Z(ero) elektrische steps zijn niet voorzien van een IP-keuring wat maakt dat ze officieel niet volledig waterbestendig zijn. Ze zijn wel voorzien van de nodige siliconen en rubbers om water buiten te houden waar het niet hoort. Gebruik van de step bij hevige regen raden we echter af en blijft op eigen risico.

Wat is het nieuwste Z(ero) steps accessoire?

Onze laatste nieuwtjes kan je steeds terugvinden op onze Facebook en Instagram pagina!

Hoe zet ik mijn step vast met een slot?

Het slot steekt u best door de voor- of achterbrug van uw step. Het is niet zo eenvoudig om de brug los te maken en het doorknippen/slijpen is zeker niet aan de alledaagse dief besteed.

Welke verschillende typen bandensets kan ik op mijn step plaatsen?

Afhankelijk van het model kan u op een Z(ero) step verschillende typen banden plaatsen (slick, off-road, extreem off-road, etc.). U kan bij ons informeren welke banden gecombineerd kunnen worden met uw step en onder welke omstandigheden u deze best gebruikt. In onze webshop kan u ook verschillende soorten bandensets voor de verschillende modellen terugvinden.

Kan ik een accessoire retourneren waarover ik niet tevreden ben?

Indien u niet tevreden bent over een bepaald product, dan kan u dit steeds binnen de 14 dagen na aankoop retourneren mits dit product en zijn verpakking zich in perfecte en ongebruikte staat bevinden.

Kan ik een step retourneren waarover ik niet tevreden ben?

Indien u niet tevreden bent over uw aangekochte step, dan kan u deze steeds binnen de 14 dagen na aankoop retourneren mits de step (0km op de teller) en zijn verpakking zich in perfecte en ongebruikte staat bevinden. 

Kan ik een tweedehands step of testmodel aan een voordeligere prijs aankopen?

Wij handelen niet in tweedehands steps omdat we moeilijk kunnen bepalen in welke staat deze aangeleverd worden en met welke zorg deze daarvoor behandeld werden. Wel hebben wij van tijd tot tijd testmodellen beschikbaar uit onze test drive collectie die we verkopen aan voordeligere prijzen. 

Wat is de begrenzing?

Alle Z(ero) steps zijn voorzien van een hardware matige begrenzing op 25km/h, zoals de Belgische wet dit voorschrijft. Het is bij een Z(ero) step mogelijk om deze hardware matige begrenzing te verwijderen zodat u het volle potentieel van uw step kan ervaren. Vanaf dat moment is het niet meer toegestaan om met uw step op de openbare weg te rijden, tenzij u de step opnieuw begrenst.

Kan ik een stoeltje monteren op mijn step?

Op bepaalde modellen is het mogelijk om een stoeltje te (laten) monteren. Een step met deze modificatie is echter niet toegelaten op de openbare weg.

Kan ik mijn step inschrijven?

Het is niet mogelijk om je step in te schrijven.

Verkoopt of herstelt Zero Belgium ook andere merken dan Zero?

Neen, wij zijn enkel gespecialiseerd in het merk Zero. Voor vragen rond andere merken dient u contact op te nemen met uw eigen merkverdeler.

Ik merk op dat diverse websites gelijkende steps verkopen tegen een lagere prijs. Hoe komt dit?

Er is redelijk wat namaak in omloop. Wil je zekerheid? Koop dan bij een erkende Z(ero) verdeler!